Нема ту много приче – уреме друштвених мрежа,када сваки анонимус можеда каже шта пожели и освему што пожели, лошихкоментара, једноставно, нема насерију „Корени“ коју недељом увече гледамо на Првом програму ТВБеоград. О серији се мање причалодок се припремала, имала је многомање новца од „Немањића“, а поједини глумци који играју у обе серијеоставили су сасвим другачији утисаксада, него „онда“. Док се у случајевима „Немањића“ и „Равне горе“ чинилода ништа или мало тога штима, дотлесе овде има утисак да је баш све насвом месту.
Ђорђе Милосављевић (49), који је направио драматизацију романа„Корени“, већ је познат и признат,овенчан бројним наградама, а својталенат је распршио као сценаристау филмовима („Пакет аранжман“,„Три палме за две битанге и рибицу“,„Небеска удица“, „Јесен стиже, дуњомоја“, „Непријатељ“, „Изгредници“),позоришним представама („ГолаВера“) и телевизијским серијама („Јагодићи“, „Сва та равница“, „Цват липена Балкану“), као режисер („Точкови“,„Механизам“) и као писац романа(„Сентименталне завере“ и „Ђаво имала госпођа“). Овај Крагујевчанинданас је професор драматургије наФакултету драмских уметности у Београду.
За разлику од њега, Иван Живковић (48) има такође бриљантну и дугу каријеру, али најчешће иза рефлектора јавности. Да би постао овако врхунски занатлија и избрусио свој редитељски таленат, Иван је доста радио као асистент редитеља и тако учио од искуснијих колега попут Горана Марковића („Тито и ја“), Срђана Драгојевића („Лепа села лепо горе“, „Ране“) и Драгана Бјелогрлића („На путу за Монтевидео“), а што је још важније радио је на свом образовању. Није му било довољно што је код нас дипломирао режију на ФДУ, већ је то исто учио и у Лос Анђелесу, престоници светског филма. Једини свој играни филм „Хадерсфилд“, као и рад на серијама „Вере и завере“, „Убице мог оца“ и „Сенке над Балканом“ биле су природан увод у тријумф са „Коренима“.
Наставак прочитајте у броју 3121.