Бонг Џун-Хо, добитник “Златне палме”

Богати су до новца дошли паразитски искоришћавајући рад сиромашних, а сиромашни желе да на исти начин постану богати. Шта се дешава када богати и сиромашни почну да живе заједно? Трагикомедија. О томе говори „Паразит“, нови филм јужнокорејског редитеља, победник Фестивала у Кану, који је говорио за наш лист

Овог редитеља волимо зато што увек прави другачије филмове, никада се не понавља, и ради онако како хоће. Не воли да му продуценти осмишљавају ни почетак ни средину, а камоли крај филма. Због тога је дошао у сукоб са некадашњим првим човеком Холивуда, Харвијем Вајнстином.Бон Џун-хо (49) дебитовао је 2000. са делом „Пси који лају не уједају“ и сматра га најличнијим и најлошијим у свом опусу. Имао је мањак самопо-уздања, баш због превише сличности са догађајима из свог живота. Ипак, тај филм омогућио му је да сними други, много бољи, „Сећања на убиства“, али светски пробој направио је 2006, када је у Кану, у програму „Петнаест дана аутора“, приказао „Домаћина“. О чудовишту из реке Хан, које теро-рише грађане Сеула, много се причало, а понуде из Холивуда почеле су да му пристижу у великим количинама. „Углавном су тражили да режирам фи-лмове о монструмима и зомбијима, ни назива им се не сећам“, каже нам реди-тељ на почетку разговора, уприличеног на плажи хотела „Мажестик“.

Наставак прочитајте у броју 3150.